.

Περιοδικό Step

Περιοδικό STEP: Η διαφήμιση στο περιοδικό είναι επένδυση, χιλιάδες μάτια θα δουν την επιχείρηση σας Στηρίξτε το περιοδικό STEP, κάντε μια ετήσια συνδρομή... Stepperiodiko.blogspot.gr: Καθημερινή ενημέρωση, αφιερώματα, ειδήσεις. Το blog που κάθε μήνα κερδίζει την εμπιστοσύνη όλο και περισσότερων αναγνωστών

...

Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Έκθεση ζωγραφικής και καλλιτεχνικών δημιουργιών από την Δήμητρα Κίτσου Και τους Μαθητές της στην Βαλανιδοράχη Πρεβέζης

Ονομάζομαι Δήμητρα Κίτσου (Νικολάου ) Γεννήθηκα στην Βαλανιδοράχη και ζώ και εργάζομαι στην περιοχή του Δήμου Πάργας. Παράλληλα με τις ασχολίες μου ασχολούμαι με την ζωγραφική και την χειροτεχνία.
Έχω παρουσιάσει έργα σε διάφορες περιοχές με εκθέσεις που έχω πραγματοποιήσει στην ( Άρτα , Κεφαλλονιά,Πάργα και στην Βαλανιδοράχη Πρεβέζης) Στα έργα μου παρουσιάζω τοπία του χωριού μου,εμπνευσμένη από τις ασχολίες των κατοίκων .η Ιστορία και η μυθολογία είναι μια
άλλη επιρροή που είναι εμφανής στα έργα μου,και συνδέονται και με την ιστορία του τόπου μου.
Δωρεές μου κοσμούν : Ιατρεία Δημόσιες υπηρεσίες ,σχολεία ,πολιτιστικούς συλλόγους.
Είμαι μέλος του πολιτιστικού συλλόγου Βαλανιδοράχης - Τσουκνίδας. Με την ιδιότητα αυτήν αφιλοκερδώς προσπαθώ να οργανώσω μια καλλιτεχνική ομάδα από παιδιά της κοινότητας Βαλανιδοράχης Τσουκνίδας,ώστε τον ελεύθερο χρόνο τους να ασχολούνται δημιουργικά.
Στόχος μου είναι η προσφορά στον τόπο μου,δημιουργία βιβλιοθήκης και λαογραφικού μουσείου.
Ευχαριστούμε την Κυρία Δήμητρα Κίτσου (Νικολάου) για το κείμενο.
Φωτογραφίες Λάζαρος Τσάτσος για το Fanaripress.gr
Δείτε φωτογραφίες με το έργο στο http://www.fanaripress.gr/ekdeloseis/ekthese-zographikes-kai-kallitekhnikon.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ τα σχόλια να είναι κόσμια και να μην προσβάλλουν. Τα προσβλητικά σχόλια δεν θα αναρτώνται ή θα διαγράφονται.

.